teisipäev, 29. detsember 2009

Meie reisielamused Iraanist Go Reisiajakirjas

Go Reisiajakirja tegijatega saime läbi heade sõprade kokku juba rännaku ettevalmistamisel Eestis. See oli väga meeleolukas koosviibimine, mille käigus saime tõelistelt "rännuhuntidelt" kaasa palju häid emotsioone, innustust ja julgustust oma ettevõtmisele. Muuhulgas tuli jutuks, et võiksime oma seiklustest ka midagi ajakirja tarbeks kirja panna. Muidugi ei olnud meil midagi selle vastu. Rännu käigus leppisime kokku, et Iraan on juba piisavalt põnev koht, kust oma muljeid ka ajakirja lugejatega jagada. Nii juhtuski, et Iraanist Araabia Ühendemiraatidesse jõudes sulgesime end Eesti sõprade kenasse koju ja pigistasime seal mitu päeva järjest endast erinevaid kaunislauseid välja. Üks kirjutas, teine täiendas ja vastupidi. Mingil hetkel jõudsime aga arusaamiseni, et minu ja Marika vaimusilmas on see lugu piisavalt erinev, et sellest üks tervik sünniks. Nii leppisime kokku, et esimese loo kirjutan mina ja (võimaliku) järgmise loo kirjutab Marika. Saatsin loo ajakirjale ära ja rändasime edasi. Järgnevate kuude jooksul märkasime küll, et selle loo osas valitses täielik vaikus, kuid olime oma uute seiklustega liiga hõivatud, et sel teemal liiga kaua juurelda. Peagi unustasime selle kirjandusliku vahepala sootuks.

Nii siis juhtuski, et kui olin juba peaaegu kaks kuud tagasi Eestis olnud, tuli mulle suure üllatusena elektronpost, milles Go Reisiajakirja üks toimetajatest uuris, mida ma arvan ideest, et järgmisesse numbrisse läheks meie Iraani lugu!? Muidugi ei saanud mul ka sedakorda midagi selle mõtte vastu olla. Sõnastasin veidi ringi sissejuhatava teksti ja saatsin ajakirjale. Marika läkitas teiselt poolt maakera toimetaja poolt väljavalitud fotod. No ja eelmisel nädalal nägi siis meie üllitis lõpuks ilmavalgust, kui ilmus selle aasta viimane Go Reisiajakirja number. Kuna ajakiri pole elektroonselt veel jõudnud Go Reisiajakirja kodulehele (
http://www.godiscover.ee/), siis tuleb fännidel rünnata hästivarustatud kioskeid või raamatupoode. Muidugi võib tulla ka mulle külla ajakirja lugema;).

Tom

Kommentaare ei ole: