teisipäev, 21. juuli 2009

Esimene lumi

Otseülekanne Mongooliast
Alles oli +25 ºC ja nüüd korraga ehk +10 ºC

Oma reisiga seoses sai mul sel aastal talvest üle hüpatud. Mitte ainult et lumi jäi nägemata - suurema osa ajast olen ringi kepsutanud lühikestes pükstes ja T-särgis. Ja see on olnud mõnus!

NÜÜD siis aga, 21. juulil Ulaanbaataris sattusin korraga lumetormi kätte!!! Olukorra tegi eriti koomiliseks asjaolu, et see juhtus ajal, mil mina olin läinud teise linna otsa bussijaama pileteid ostma ja jalutanud sinna plätud jalas ja päikeseprillid peas...

Kui ma aga autobussijaamast väljusin ootas mind ees järgmine vaatepilt:





Nii et kulla kodumaised sõbrad, patt oleks Teil seal kurta Eestimaise suve üle. Niru suusailma võib suvel PÄRISELT kohata hoopis Mongoolias!

Tom

Kommentaare ei ole: