esmaspäev, 3. mai 2010

Blogi suvepuhkus

Niiskes dzunglilnnas
bikiiniilm

(ayuhaska teemaline joonistus internetist)

Minu hotellitoas kostab tuttav vaikne põrisev hääl. See on küll kõigest ventilaator, kuid see hääl ajab mind nostalgiast elevile. Ei ole ma ju viis kuud tunda saanud seda, et palav on. Olen elevil ka seetõttu, et minu pulksirged juuksed läksid iseenesest kergel lokki, et sain igapäevase tarbeeseme mütsi välja vahetada bikiinide vastu ning Ecuadorist lahkumisest saadik minu truuks kaaslaseks olnud saapad välja vahetada plätude vastu. Ooo.. ma lausa jumaldan seda kuumust.

Just – armsalt rahulik Cusco elu sai otsa. Kallistasin oma suure uue „suguvõsa“ liikmed kõik ükshaaval läbi, jätsin hüvasti oma lemmikkohtadega ning lahkusin lubadustega ükspäev tagasi tulla. Käisin tervitasin korraks Limas ookeani ning suundusin Peruu põhjaossa - linna, kuhu ei too ükski tee (kasutada tuleb õhku või jõge). Iquitoses linnast läbi voolava Amazonase päikeseloojangulise jõe sumedus ning džunglihääled olid parim tervituskontsert, mida minu hing peale pikka aga külmas redutamist kuulda soovis...

Kuuldavasti on ka Eestimaal hetkel sama seis.. ehk suure talve asemel on imeline kevad Eesti õuedele saabunud. Aga mis toimub, kui külmad on läbi ning õues suur kevad?! Loomulikult tuleb siis puhkus! Nii ka minuga – kuna siinne kliimaavööde jättis kevade vahele, siis saabus minu õuele talve asemele otsekohe suvi. Seoses sellega läheb Blogi väljateenitud suvepuhkusele ning mina 2 nädalaks tsivilisatsioonist välja – ilma elektri ning internetita džunglisse. Veedan järgmised nädalat koos Shipibo hõimu naisšamaanidega, kes tutvustavad mulle Ayuhaska maailma saladusi ning kes aitavad teha rännakuid ise enda sisse... Saab ilmselt väga huvitav olema, aga eks sellest pikemalt kui tagasi olen.

Head kevadet kõigile!!!

Marika

4 kommentaari:

kelli ütles ...

Ilusat puhkust, kallis Marika! Küll sul saab põnev olema!!!!!!!!!!

Ingelise Israel ütles ...

Oleme ühenduses, Marika!
Jaga tagasi tsivilisatsiooni tulles meiega seda, mida selles maailmas võimalik jagada on :)

Unknown ütles ...

Hei Marika... Avasin kodu-arvuti brauseri ja kunagi, 2008 sügise algul vist, sai siia salvestatud sinu blogi link...

Pean tunnistama, et olen kõvasti töö asju pusinud ning sestap pole silma korralikult sinu tegemistel peal hoidnud. Kusagilt nagu meenub, et mainisid, et lähed aastaks...

Kuskil sisimas on juba pikemat aega mind paelunud küsimus: "Kuidas Sa Marika seda teed?"

Lihtsalt huvitav mõtiskleda, pimedas toas, tavapäraselt kalgilt ja külmalt helendava kuvari taga...

Kallistused ja tervitused kodumaalt!

marika ja tom ütles ...

Märt, nii tore teada, et siia blogisse uuesti piilusid!!

Mmm.. Kuidas ma seda teen?! Vastus on, et unistades... Unistan ning ma ei tea kuidas, aga universum lihtsalt aitab mind nende unistuste elluviimisel... Lihtne, kas pole?!

Aga jõuan vast jõuludeks - kohtume ning räägime, sest mind kangesti ka huvitab, et kuidas sul seal läheb?!

Tervitustega Kolumbiast,
Marika